Flying Twitter Bird Widget By Blogger Modifiye

Bu Blogda Ara

16 Kasım 2011 Çarşamba

Kurdeladan Gül yapımı

 Geniş bir kurdela iki boyutta daire şeklinde kesilir.  Ben mum kullanıyorum ama isteyen çakmaklada bu kesilen daire şeklindeki güllerin etrafını hafif hafif yakarak kurdelanın ip atmasını mani olup hemde görsel açıdan şekillendiriyorsunuz.
 Yakma işlemi bittikten sonra kurdelaları birbiri arkasına dikiyoruz (aslinda ipe dizmek de denilebilir. ) iğnede kalan ve son düğüm yaptığımız ipleri çekince kurdelalar büzülmeye başlıyor ve yuvarlak formunu verdikden sonra dikim işlemini tamamlıyoruz. Ben her gül katmeri için 5 adet daire kurdela kestim. katmer şekline göre dilediğiniz sayıda yapabilirsiniz.
 Son olarak parçaların En küçüğü olan ki bu gülün iç kısımda bulunan tomurcuğu olacak buraya çeşitli renklerde küçük boncuklarla süsleme yapıyoruz.
 Benim yaptığım Gül üç katmandan oluşuyor ve her katmanın boyutu birbirinden farklı en büyük katman en altta ve küçük katman ki boncuk işleme yaptığımız ün üstte olacak şekilde dikişle veya yapıştırıcı ile sabitleyip en alta yaprakları koyup Gülümüze sahip oluyoruz. :)
Süslemelerinizde, broş ve takı süslemelerinde hayel gücünüzün eriştiği tüm noktalarda kullanabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder