Flying Twitter Bird Widget By Blogger Modifiye

Bu Blogda Ara

18 Ocak 2012 Çarşamba

AHŞAP BOYAMA KUTU

 Bu sıralar bu kutularla uğraşıyorum. Çok sevimliler bi o kadarda boyaması sıkıntılı mdf ürün olmadığı için boyayı alması ve zımpara işlemleri yorucu oluyor iyiki boyutları küçük. Resimde göründüğü üzere öncelikle kırmızı renge boyadım. İç kısımlarını tam boyamadım çünkü keçe kaplıyacağım.
 Kırmızı boya kuruduktan sonra hafif bir zımpara geçtim. Sonra hafif bir mumlama işlemi yaptım. Mum olarak bildiğimiz evlerde olan beyaz mumu kullandım aynı boya yönünde gelgitlerle boyadım. Sonra üzerine Beyaz akrilik boya Yine aynı boyama yönünde. fazla kapatıcı şekilde sürmedim zaten mumlama yapıldığı için beyaz boyanın fırçayla sürülmesi çok kolay olmuyor. Böyle biraz ala bula derler ya hani öğle durdu. Kuruduktan sonrada zımpara işlemini yaptım Böylelikle alt tabanda olan kırmızıyı biraz daha belirginleştirdim. Böylelikle kırmızı eskitme görüntüyü vermiş oldum.
 Ahşap boyama kutularda aksesuarları seviyorum. Yine keçe ve dantel kullandım. Birde yarım inci boncuklar. Tabi  önce puantiye  yaptım. Puantiyeyi herhangi bir şablonla değil, bildiğimiz kulak temizleme çöpleriyle kırmızı boyaya batırıp uyguladım oldukça pratik tavsiye ederim. Danteli üst kısıma dekupaj tutkalıyla yapıştırdım çok sağlam oldu. Keçeyide silikon yapıştırıcıyla uyguladım.

Veeee Son görüntü böyle :)

2 yorum:

  1. Çok şirin olmuş, ellerine sağlık.

    AYrıca puantiyeyi kulak çubuğu ile yaptığını söylemişsin bu tiyo için teşekkürler ;)

    Puantiyeler çok muntazam görünüyor. :)

    YanıtlaSil
  2. Yorumun için teşekkür ederim. Ben kulak temizleme çubuğunu objenin camlı kısımlarını boyarken cama gelen tarafını temizlemek için yanımda tutuyordum. malum akrilik boya olunca en iyi ıslak pamukla silinebiliyor. Kulak çubukları bu konuda en pratik yardımcımdı sonra bu şekilde kullansam nasıl olur diye denedim. Çok kolay uygulanıyor ayrıca puantiyeler hoşunuza gitmezse yada yanlış yerde olursa diğer tarafıyla kolayca temizleniyor. :))

    YanıtlaSil