Flying Twitter Bird Widget By Blogger Modifiye

Bu Blogda Ara

22 Ocak 2012 Pazar

Dekupaj Pano

 Tual üzerine dekupaj çalışmasını ilk defa denedim İyikide denemişim. A3 boyutunda resmi ozalitçide bastırdıktan sonra resme uygun ki tual aldım.
Öncelikle resmi tuala bütün şekilde dekupaj tutkalı ile uyguladım. Tabi resim büyük olunca tualde biraz esnek olunca uygulamayı daha dikkatli ve adım adım yaptım bu arada tutkalı sadece tuala sürdüm.
Bunlarda hamur kabartmalar.


Kabartmaları sadece menekşelerde yaptım öğle kat kat yapıp resmi boğmak istemedim. 




Resmin orjinalinide yayınlıyorum. Sizlerde belki bir projede kullanmak istersiniz.

7 yorum:

  1. Çok güzel bir çalışma olmuş ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel bir çalışma olmuş, ellerine sağlık.

    Keşke uzaktanda resmini çekseydin.

    YanıtlaSil
  3. Günaydınlar,
    Zevkli ve güzel bir çalışma olmuş. Ellerinize sağlık. Sevgilerimle.. NURDAN

    YanıtlaSil
  4. Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  5. bayildim menekselerinize
    cok yakismis,ellerinize saglik

    YanıtlaSil
  6. Harika bir çalışma olmuş tuval ile ilgili örneklere bakarken geldim bloğunuza ve çok beğendim bu panoyu emeğinize sağlık...İnşallh kısa zamanda bende deneyeceğim.

    YanıtlaSil
  7. yapılışını okudum.çok güzel.hamur kabartma demişsiniz dekupajı tuale nasıl yaptıgınızı ayrıntılı anlatırmısınız.ben hiç bu tekniği denemedim.

    YanıtlaSil