Flying Twitter Bird Widget By Blogger Modifiye

Bu Blogda Ara

21 Mart 2012 Çarşamba

Bir klasik Resim Çerçevesi oldu bu :)

Herkese merhabalar biraz daha ara verdim yine yoğunluktan. Hafta sonu güzel bir gezi güzel alışveriş ve sonuçlarından bir tanesi.


Klasik Resim çerçevesi önce beyaza iki kat boyantı. Sonra mumlama yaptım. Daha sonraki işlem antik pembe ile boyandı ve bol bol zımpara yapıp pembe rengin ara ara kalması sağlandı. Böylece birinci eskitme tamamlandı. İkinci eskitme ise yağlı boya ile çerçevenin kenar ve orta menteşe çizgisinde ve Çıkıntılı resim kısmına yapıldı. Sonraki işlem tabiki stamplarla kenarları süslemek oldu. En son işlem ise boyutlu boncuk boya inci efekti verip süslemek. :) Heeepsiii bu yapılan işlemlerin.  





Pazar günü Nurdan  (hobisepetim.blogspot.com) ile sapanca kırkpınara gittik ve Meral ablayı ziyaret ettik (meralsanatevi.blogspot.com) Ordan almış olduğum çoook güzel objelerden biri de bu çerçeve idi. 
 Kahvaltı faslı harikaydı :)
Meral abla ile objeleri seçerken Nurdanda dekupaj resimleri ile haşırneşir durumda :) 
Evet şimdilik bu kadar.

6 yorum:

  1. bu resim çerçevesinden brikaç yerde daha görmüştüm çok beğeniorm sizde harika yapmışsınız çok beğendm

    YanıtlaSil
  2. Un trabajo maravilloso, sigo tu blog hace mucho tiempo.
    Besos desde España

    YanıtlaSil
  3. Beyaz hali bile çok güzelmiş, ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  4. Merhaba valla süper olmuş benim çerçeveler ünlü oldu,bugünde Biz Art yeni ciciler getirdi, kızlarda istedi kahvaltıya getiririm orda görüşmek üzere:)))

    YanıtlaSil
  5. Canım.....
    Güzel, çok çok güzel olmuş. Ellerine sağlık. Benim aldıklarım aynen duruyor. Seni azmin belki beni de harekete getirir. Sevgilerimle....
    NURDAN

    YanıtlaSil
  6. 1Gül, Teşekkür ederim beğenmene sevindim.

    Marta, Gracias por tu favorito

    Bahar,Çok teşekkür ederim.

    Meral abla, merakla bekliyorum bundan sonra müdaviminim.:))

    Nurdancığım , çok teşekkür ederim valla azmi ben senden aldım sana yetişmeye çalışıyorum hehe :) öperim.

    YanıtlaSil