Flying Twitter Bird Widget By Blogger Modifiye

Bu Blogda Ara

2 Nisan 2012 Pazartesi

AHŞAP BOYAMA TEPSİ

  Ahşap boyama ve dekupaj işlemiyle uğraşanların bildiği bir desen ve çoğu kişi tarafından çalışıldı. Benimde çok sevdiğim bir desen ama bu boyamada biraz format değiştirdi kendileri. Orta kısımda mocha yazısı olan kısmı kesdim onun yerine güllü bir peçete dekupe ettim.
Tepsinin tam ortasına gelecek şekilde peçete dekupajı yapıp üzerine diğer deseni çalıştım.

 Dekupaj işlemleri bittikten sonra üst kısmına dekupaj tutkalını sürmeden peçetenin kenar kısımlarını  yağlı boya ile biraz eskittim.
 Dış yüzeylerinide yağlı boya eskitme yaptım. Ve pembe puantiyeler ekledim. Desenin içinde bulunan kahve puantiyeye ters olarak pembe rengi tercih ettim .
 Ve son işlem kenar kısımları boş kalmasın diye küçük mühürlerden bastım.



6 yorum:

  1. Ellerine sağlık şekerciğim. Detaylarıyla beraber ortaya çıkarttığın ürün süper oldu doğrusu. Sevgilerimi bıraktım sana..
    NURDAN

    YanıtlaSil
  2. yorumlar için teşekkür ederim efenim sağolun varolun :)

    YanıtlaSil
  3. Una bandeja maravillosa.
    Besos desde España

    YanıtlaSil
  4. Kafiyecimmm,selammm..buldum seni:)takibe aldım....tepside süper olmuş ...

    YanıtlaSil
  5. çok güzel olmuş. ben bu resmi çoktandır arıyorum ama bulamadım. yardımcı olurmusunuz?

    YanıtlaSil