Flying Twitter Bird Widget By Blogger Modifiye

Bu Blogda Ara

21 Ocak 2013 Pazartesi

Kapı Süsü

Yine bir Bebek kapı süsü ile burdayım. Facebookta yayın yapmıştım ama burayı arada ihmal ediyorum. Sonra gelen maillerden nasıl olduğunu anlatmamı istemişsizin. Tabiki malum bu blog neyi nasıl yaptığımı anlatmak için kuruldu. :) Öğrenelim öğretelim mantığı ile hep beraber.

Bu ikili takım olayı bayağı tuttu kaçtane yaptım bilmiyorum ama hepsini zevkle yaptım. Bu kez bir erkek bebek için kendisi henüz yolda hayırlarla dünyayaya merhaba der insallah. 
Gelelim nasıl yaptım?
 Öncelikle boyama işi artık bildiğimiz gibi Su bazlı bolayar kullanıyorum. Dekupaj kağıdı hamur kabartma ile kabartıldı. Tutkalı ile sabitlendi.
 Resim parçalarını ayrı ayrı kabarttım ki 3 boyutlu görüntüyü tam olarak yansıtsın diye. 


Küçük Ahşap harfler boyandı tek tek. Bunlarda Hızlı yapıştırıcı ile yapıştırıldı. Askı için ip yerine İnice deri parçası kullandım. Alt kısımlarada denizci renlerinde deri parçaları bağladım.
 Sepetin yan taraflarını Bebek objeleri ile mühürledim. Boyutlu bocuk boya ile puantiyeleri de unutmadım.


Son olarak Hediye paketi yapılıp yeni anneye doğru yola çıktı. :)

7 yorum:

  1. Çok şık bir takım olmuş, elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. süperr süper her detayı ayrı ayrı düşünülmüş ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuş canım, eline sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. Süper ikili :)

    Eminim sahibide çok beğenecektir. :)

    YanıtlaSil
  5. harika görünüyorlar.ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel olmuş, ellerinize sağlık. Ben de sizi bloğuma beklerim.
    http://melikeunverartcraft.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. merhaba ellerinize saglik cok guzel hatta harika, fiyati nedir?

    YanıtlaSil